נחיתה רכה בקנקון מקסיקו

January 17 2023doritr

אם אתם רוצים לנחות בצורה רכה בקנקון מקסיקו, יש כמה דגשים ששווה לקחת בחשבון. שימו לב, חלק מהפרמטרים שנדבר עליהם הם בגדר ביצוע חובה, שכן בלעדיהם לא יהיה ניתן להיכנס למדינה. מתכננים טיסה למקסיקו בקרוב? הנה כל מה שצריך לדעת על האזור היפהפה.

מכיוון שאנחנו חיים בעידן הקורונה, נדגיש שנכון לכתיבת שורות אלו, אין צורך באישור קורונה או באישור חיסון כדי להיכנס למדינה. יחד עם זאת, אם אתם מתכננים להגיע למקסיקו באמצעות טיסת קונקשן, אתם צריכים לוודא את נושא הקורונה מול הרגולציות של אותה מדינה שמקשרת בין הטיסות. מה עוד? בואו נדבר על הכניסה למדינה, לכמה זמן ניתן לטוס למקסיקו?

לכמה זמן אפשר לטוס למקסיקו?

אשרת שהייה רגילה במדינת מקסיקו, תוקפה הוא 180 יום בלבד בכפוף ובצמוד למילוא טופס ההגירה שמחולק במהלך הטיסה (בד”כ במטוס עצמו, לקראת הנחיתה). שימו לב, אם אתם מאבדים את טופס ההגירה, אתם צפויים לשלם קנס של 30 דולר (צריך להחזיק באישור ההגירה עד היציאה מהמדינה).

לאחר שמילאתם את טופס ההגירה ונכנסתם למדינה, קחו בחשבון את עלויות המוניות למגוון היעדים במקסיקו. בממוצע, מונית משדה התעופה אמורה לעלות לכם בין כ-40 דולר ועד 70 דולר (כ-700 – 1,000 פזו), תלוי ביעד אליו אתם נוסעים. כידוע, במקסיקו יש בעיית סמים נרחבת, ומוניות שדה התעופה תחת שליטה של הקרטל. אתכם, בתור תיירים, זה לא צריך לעניין כי האינטרס של הקרטל הוא לגונן על תיירים.

מה עוד חשוב לדעת על נחיתה בקנקון מקסיקו?

בין אם אתם מתכננים טיול לחלק זה או אחר באזור, קחו בחשבון כי קנקון מקסיקו הוא יעד עמוס וגדוש בסוגים מאוד מגוונים של פעילויות, מוקדי עניין שונים, אטרקציות ועוד. אם אתם מחפשים ביקור אותנטי באזור, אנחנו מאוד ממליצים לבקר בשווקים המקסימים שנמצאים בקנקון. למשל, שוק שנקרא “מרקאדו 23” (יש גם אחלה מסעדות מסביב לשוק הזה).

אם אתם יותר בכיוון של אטרקציות למשפחות במקסיקו, מאוד מומלץ לקחת את הילדים להתרשם מאחד מהאקווריומים הגדולים שייצא להם לראות, האקווריום האינטראקטיבי בקנקון. עוד באזור, תמצאו גם את פארק Xcaret, שמוגדר בתור פארק אקו-ארכיאולוגי. ישנן לא פחות מאשר 40-50 סוגי אטרקציות בפארק זה, מאוד מומלץ לעצור כאן לביקור.

מה לגבי אינטרנט במקסיקו?

לגבי תקשורת ואינטרנט במקסיקו, קחו בחשבון שתמיד ניתן לרכוש סים מקומי ולהתחבר מיד לאינטרנט. יחד עם זאת, כרטיסי הסים המקומיים, כמו במדינות רבות אחרות, עשויים להיות בעייתיים ולא לספק תקשורת רציפה.

אם אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שיש לכם אינטרנט בכל רגע נתון בנייד, אנחנו ממליצים לרכוש מראש חבילת גלישה כאן בישראל. כמו כן, אפשרי גם לרכוש סים ייעודי למקסיקו, מה שרוב חברות התקשורת וחנויות הניידים מוכרות.

צריכים מידע נוסף על אחד מהיעדים המומלצים ביותר במקסיקו? צרו קשר עם טרוולינגוס לקבלת כל המידע הנדרש לכם עבור חופשה לא פחות מ-100% מושלמת.

 

 

Share: